1. Нормативні освітні компоненти
|
|
Навчальні дисципліни для оволодіння загальнонауковими (філософськими) компетентностями | |
Н 1.1 Філософські засади наукової діяльності. Частина 1. Науковий світогляд та етична культура науковця | Силабус |
Н 1.2 Філософські засади наукової діяльності. Частина 2. Філософська гносеологія та епістемологія | Силабус |
Навчальні дисципліни для здобуття мовних компетентностей | |
Н 2.1 Іноземна мова для наукової діяльності. Частина 1. Наукові дослідження | Силабус |
Н 2.2 Іноземна мова для наукової діяльності. Частина 2. Наукова комунікація | Силабус |
Навчальні дисципліни для здобуття глибинних знань зі спеціальності | |
Н 3 Сучасні методи прикладної математики | Силабус |
Н 4 Спеціальні розділи математичного моделювання | Силабус |
Навчальні дисципліни для здобуття універсальних компетентностей дослідника | |
Н 5 Організація науково-інноваційної діяльності | Силабус |
Н 6 Актуальні проблеми педагогіки вищої школи | Силабус |
Н 7 Педагогічна практика | Силабус |
2. Вибіркові освітні компоненти | |
Третій семестр | |
Технології глибокого навчання | Силабус |
Прикладні питання побудови та аналізу складності алгоритмів | Силабус |
Спеціальні розділи «м’яких обчислень» | Силабус |
Четвертий семестр | |
Геопросторовий інтелект | Силабус |
Спеціальні розділи теорії алгоритмів та дискретних автоматів | Силабус |
Параболічні крайові задачі | Силабус |