|
1. Нормативні освітні компоненти
|
|
| Навчальні дисципліни для оволодіння загальнонауковими (філософськими) компетентностями | |
| Н 1.1 Філософські засади наукової діяльності. Частина 1. Науковий світогляд та етична культура науковця | Силабус |
| Н 1.2 Філософські засади наукової діяльності. Частина 2. Філософська гносеологія та епістемологія | Силабус |
| Навчальні дисципліни для здобуття мовних компетентностей | |
| Н 2.1 Іноземна мова для наукової діяльності. Частина 1. Наукові дослідження | Силабус |
| Н 2.2 Іноземна мова для наукової діяльності. Частина 2. Наукова комунікація | Силабус |
| Навчальні дисципліни для здобуття глибинних знань зі спеціальності | |
| Н 3 Сучасні методи прикладної математики | Силабус |
| Н 4 Спеціальні розділи математичного моделювання | Силабус |
| Навчальні дисципліни для здобуття універсальних компетентностей дослідника | |
| Н 5 Організація науково-інноваційної діяльності | Силабус |
| Н 6 Актуальні проблеми педагогіки вищої школи | Силабус |
| Н 7 Педагогічна практика | Силабус |
| 2. Вибіркові освітні компоненти | |
| Третій семестр | |
| Технології глибокого навчання | Силабус |
| Прикладні питання побудови та аналізу складності алгоритмів | Силабус |
| Спеціальні розділи «м’яких обчислень» | Силабус |
| Четвертий семестр | |
| Геопросторовий інтелект | Силабус |
| Спеціальні розділи теорії алгоритмів та дискретних автоматів | Силабус |
| Параболічні крайові задачі | Силабус |
