На громадське обговорення всіх учасників навчального процесу – освітян, студентів, роботодавців (стейкхолдерів) – виносяться проекти освітніх програм за спеціальністю 113 Прикладна математика (галузь знань 11 Математика і статистика):
ОП “Математичні методи моделювання, розпізнавання образів та комп’ютерного зору”
- ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
(кваліфікація Бакалавр з прикладної математики) - ОСВІТНЬО-НАУКОВА ПРОГРАМА другого (магістерського) рівня вищої освіти
(кваліфікація Магістр з прикладної математики)
ОП “Прикладна математика”
(Спільна освітня програма НН Фізико-технічного інституту та Факультету прикладної математики)
- ОСВІТНЬО-НАУКОВА ПРОГРАМА третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти
(кваліфікація Доктор філософії з прикладної математики)
Програми обговорювались на засіданнях кафедри математичного моделювання та аналізу даних, з представниками студентських організацій ФТІ, випускниками, на зустрічах з представниками організацій-партнерів.
НН Фізико-технічний інститут звернувся до партнерів з проханням розглянути програми і висловити свої зауваження.
За підтримки керівництва НН ФТІ, роботодавці в сфері прикладної математики та штучного інтелекту мають можливість стати партнером та удосконалити освітню програму “Математичні методи моделювання, розпізнавання образів та комп’ютерного зору” за спеціальністю 113 Прикладна математика НН Фізико-технічного інституту НТУУ “КПІ”.
Для цього просимо роботодавців заповнити анкету щодо потреб потенційних роботодавців у фахівцях з прикладної математики та штучного інтелекту.
А також просимо всіх учасників навчального процесу – освітян, студентів, роботодавців (стейкхолдерів) – свої зауваження, побажання або питання щодо структури освітніх програм, результатів навчання, освітніх компонентів тощо надсилати на електронну адресу (mmda.ipt.kpi@gmail.com) або формою для зворотного зв’язку.
Під час аналізу освітніх програм пропонуємо звернути увагу на наступні можливі питання:
- Наскільки повно перелік навчальних дисциплін відповідає змісту спеціальності «Прикладна математика»?
- Чи є в освітній програмі компоненти, які виглядають як «зайві», неактуальні або такі, які потрібно змінити?
- Які компоненти ОП треба, на вашу думку, додати або розширити?
- Чи узгоджений посеместровий розподіл дисциплін з їх взаємозв’язком?
- Чи відповідають програмні компетентності рівню бакалавра/магістра/доктора філософії? Можливо, якісь можуть бути вилучені, натомість інші додані.
- Чи достатньо повно програмні результати навчання відображають бажаний рівень підготовки бакалавра/магістра/доктора філософії із спеціальності «Прикладна математика»?
- Наскільки збалансованим є кількість кредитів (годин), що виділяється пошукачам на засвоєння обов’язкових (нормативних) компонентів ОП та вибіркових компонентів ОП?
З результатами громадського обговорення та рецензіями проєктів освітніх програм можна ознаймитись у відповідних листах підтримки:
- Університет прикладних наук Анхальт
- Асоціація «Космос»
- Українське молодіжне аерокосмічне об’єднання «Сузір’я»
- Національний центр управління та випробувань космічних засобів (НЦУВКЗ)
- Інститут математичних машин та систем НАНУ
- Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України