Команда Perception, у складі якої студент магістратури нашої Кафедри математичного моделювання та аналізу даних Фізико-технічного інституту Іван Крохальов та двоє студентів з Інституту прикладного аналізу, посіла друге місце в хакатоні Hack4Retail і отримала 5000 доларів призового фонду.
Hack4Retail – це хакатон для трушних data science спеціалістів від фанатів технологій, які змінюють користувацький досвід українців, а саме – від міжнародної консалтингової компанії McKinsey & Company та Fozzy Group.
Перед командою була поставлена оптимізаційна задача – розрахувати таке розміщення товару на складі, користуючись картою складу та даними чеків, щоб збиральник замовлень витрачав якомога менше часу на збір замовлень. Так, без складнощів не обійшлось, проте вони вже позаду. Студенти Київського політехнічного інституту на ура впорались із таким нетиповим, але цікавим, завданням.
Ми впевнені, що за фінішом слідує ще не один фініш, тож, студенти, беріть приклад та долучайтесь до активностей! Успіхів!
Більше інформації і вражень у відео за посиланням.